Van de stichting Jabulani hebben wij een verslag gekregen hoe het nu gaat met het onderwijsprogramma. U kunt dit verslag vinden via het ander menu onder downloaden in projecten of klikken op de titel: Education Programmes Update for Stichting Zithulele - Sep 2012 dutch en dan op downloaden.

Een Nederlandse fysiotherapeut die in het ziekenhuis in Zithulele werkte heeft een powerpointpresentatie gemaakt over de projecten waar stichting Zithulele heeft kunnen bijdragen. U kunt deze presentatie vinden via het ander menu onder downloaden in powerpointpresentatie of klikken op de titel: Presentatie van Zithulele door de fysiotherapeute uit Nederland en dan op downloaden

Op 4 oktober werd het schooltje geopend dat met steun van onze stichting is gebouwd.
Het schooltje heet: de “Khanyisa” pre-school, en Khanyisa betekent “maak licht”.

Meer informatie kunt u vinden in het pdf-bestand in het ander menu via downloaden in projecten of klikken op de titel: Opening Khanyisa preschool en dan op downloaden

Foto's van de nieuwe school kunt u vinden in de fotoalbum onder kleuterschool project

Hier vindt u de nieuwsbrieven van de Stichting Zithulele. U kunt deze nieuwsbrieven downloaden van de site. U kunt deze nieuwsbrieven vinden via het ander menu onder downloaden in nieuwsbrieven of klikken op de titel: Nieuwsbrieven

Er zijn weer nieuwe foto's geplaatst in het fotoalbum. Dit zijn foto's van het laatste bezoek in november 2012 en de opening van een nieuwe kleuterschool in 2013. Ook zijn de teksten bij de foto's geplaatst of aangepast.